Το ιστολόγιο των φιλολογικών μαθημάτων του 2ου Γ/σιου Σταυρούπολης. Δημιουργήθηκε για να διευκολύνει την πρόσβασή σε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό που αξιοποιούμε καθημερινά στην τάξη. Διαμορφώνεται με βάση τις ανάγκες, τα ερωτήματα και τις αναζητήσεις που προκύπτουν κατά την ενασχόλησή με τα συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα. Επιδιώκει επίσης να αναδείξει τις δραστηριότητες και τις δημιουργίες των μαθητών. Υπεύθυνη καθηγήτρια : Σιγουρτζίδου Στυλιανή
- ΑΡΧΑΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ
- Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΣΕ ΚΟΜΙΚ
- ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ - ΤΗΛΕΜΑΧΕΙΑ, α-δ
- ΤΟ ΠΡΟΟΙΜΙΟ ΤΗΣ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ
- ΕΝΟΤΗΤΑ 2η
- ΕΝΟΤΗΤΑ 3η
- ΕΝΟΤΗΤΑ 4η
- ΕΝΟΤΗΤΑ 5η
- ΡΑΨΩΔΙΑ Α - ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
- ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ
- ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
- ΕΝΟΤΗΤΑ 8 η
- ΕΝΟΤΗΤΑ 9η
- ΕΝΟΤΗΤΑ 11η
- OΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ
- ΕΝΟΤΗΤΑ 14η
- ΕΝΟΤΗΤΑ 15η
- ΕΝΟΤΗΤΑ 21η
- ΕΝΟΤΗΤΑ 22η
- ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΡΑΨ. ρ,σ,τ,υ,φ
- O ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ -ΜΝΗΣΤΗΡΟΦΟΝΙΑ
- ΕΝΟΤΗΤΑ 27η
- ΝΕΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΘΑΛΛΑΣΙΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
- ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΨΩΜΙ
- ΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΙ
- ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
- ΒΑΝΚΑΣ- Α. ΤΣΕΧΩΦ
- Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ - Λ. ΨΑΡΑΥΤΗ
- ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΛΟΥΣΤΡΙΝΙΑ ΜΑΡΡΑ ΕΙΡΗΝΗ
- ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΣΚΥΛΟΥ
- ΣΤΡΙΓΚΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΟΝΗ
- ΤΑΞΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
- Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΓΟΝΑΚΙ
- Η ΝΕΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
- ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
- Ο ΣΑΡΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ ΝΕΡΟ
- Η ΕΞΟΔΟΣ
- ΝΕΟΕΛ ΓΛΩΣΣΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΑΡΧΑΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΝΕΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
- ΧΑΛΑΣΜΕΝΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
- Η ΕΞΟΧΙΚΗ ΛΕΥΚΑΔΑ
- ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ..
- ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ! Γ. ΙΩΑΝΝΟΥ
- ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΆΝΝΑΣ ΦΡΑΝΚ
- ΑΠΟ ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟ" ΜΕΛΠΩ ΑΞΙΩΤΗ
- Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
- ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΗΤΡΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
- ΟΜΩΣ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΟΤΑΝ ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ
- ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
- ΔΙΓΕΝΗΣ
- ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΟΥΛΙ
- ΚΛΕΦΤΙΚΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ
- ΕΙΣ ΣΑΜΟΝ
- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΒΑΦΗΣ «ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ»
- ΓΙΑΤΙ, Γ. ΜΑΓΚΛΗΣ
- ΔΙΔΩ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
- ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ
- ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΤΣΙΜΕΝΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
- ΝΕΟΕΛ ΓΛΩΣΣΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΑΡΧΑΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ
- ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
- ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
- ΕΛΕΝΗ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ - ΚΟΜΙΚ
- ΠΡΟΛΟΓΟΣ
- ΠΑΡΟΔΟΣ
- Α΄ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 1η- 2η ΣΚΗΝΗ
- A ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ -3η ΣΚΗΝΗ
- ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ Β
- ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ Β΄ 2η ΣΚΗΝΗ
- ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ Β΄ 3η ΣΚΗΝΗ
- ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ Β΄ 4η ΣΚΗΝΗ
- Β ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ -5η ΣΚΗΝΗ
- Α ΣΤΑΣΙΜΟ
- Γ΄ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ
- Δ΄ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ – Γ ΣΤΑΣΙΜΟ
- ΕΞΟΔΟΣ
- ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ
- ΝΕΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΝΕΟΕΛ. ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
- ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ
- ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- ΜIΝΩIΚΟΣ ΠΟΛIΤIΣΜΟΣ
- ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- ΟΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ - Η ΠΟΛIΤIΣΜIΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
- ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ (800-479 π.Χ.) 1. ΑΠΟIΚIΑΚΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗ
- 2. Η ΠΟΛΗ-ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ
- 3. ΣΠΑΡΤΗ
- 4. ΑΘΗΝΑ : ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ
- 5. ΑΘΗΝΑ: ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
- 6. ΟI ΠΑΝΕΛΛΗΝIΟI ΔΕΣΜΟI
- 7. ΠΕΡΣΕΣ ΚΑI ΕΛΛΗΝΕΣ: ΔYΟ ΚΟΣΜΟI ΣYΓΚΡΟYΟΝΤΑII
- 8. Η ΟΡIΣΤIΚΗ ΑΠΟΜΑΚΡYΝΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΣIΚΗΣ ΕΠIΘΕΣΗΣ
- 9. ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 10. Η ΤΕΧΝΗ
- 5 1. Η ΣYΜΜΑΧIΑ ΤΗΣ ΔΗΛΟY - Η ΣYΜΜΑΧIΑ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΗΓΕΜΟΝIΑΣ
- 5 2. Ο ΠΕΡIΚΛΗΣ ΚΑI ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤIΚΟ ΠΟΛIΤΕYΜΑ
- 3. Η ΛΕIΤΟYΡΓIΑ ΤΟY ΠΟΛIΤΕYΜΑΤΟΣ. ΟI ΛΕIΤΟYΡΓIΕΣ
- 4. Η ΣYΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΚΟIΝΩΝIΑΣ - Η ΚΑΘΗΜΕΡIΝΗ ΖΩΗ - 5. Η ΔIΑΔIΚΑΣIΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ - Ο ΑΘΗΝΑIΟΣ ΚΑI Η ΕΡΓΑΣIΑ - Η ΑΘΗΝΑ ΓIΟΡΤΑΖΕI
- ΚΕΦ. 6 1. 2. ΤΑ ΑIΤIΑ ΚΑI ΟI ΑΦΟΡΜΕΣ ΤΟY ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣIΑΚΟY ΠΟΛΕΜΟY -ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- ΚΕΦ. 6 3. Η ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ: ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ - 4. Η ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
- ΚΕΦ. 7 1. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
- ΚΕΦ. 7 2. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ
- ΚΕΦ. 7 3. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ. Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
- ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Ι Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
- ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΑΣ
- ΕΡΓΑΣΙΕΣ
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2011-12
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-13
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-14
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-15
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-16
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-17
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-18
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2018-19
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2019-20
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-21
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23
Καλή προσπάθεια, αλλά πιστεύω πως υπήρχαν μερικά πραγμάτα που δεν μου άρεσαν πολύ. Πρώτα, θα προτιμούσα να ήταν καλύτερα τα γραφικά και να μην είχε ήχο. Επιπλέον θα ήταν καλύτερο εαν ο χρωματισμός ήταν ποιο έντωνος. Τέλος, Θα μου άρεσε να ήταν ανεπτηγμένος ο διάλογος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κόμικ είναι πολύ καλό με την διαφορά πως η Αθηνά-Μέντης δεν πέρνει την πρωτοβουλία να αφήσει το δόρυ του στην θήκη με τα δόρια του Οδυσσέα.Επίσης δε μου άρεσε που μιλούσαν δηλαδή που έκαναν διάλογο.Θα το προτιμούσα αν δεν έγραφε τα λόγια ή αν δεν μιλούσαν και έγραφαν απλά το λόγια στα συννεφάκια.Κατά τα άλλα είναι πολύ καλό.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο κόμικ ήταν καλό, είχε φαντασία, όμως οι ζωγραφιές δεν είχαν πολύ χρώμα και ήταν περίεργες (πηγούνι, πόδια, χέρια, μύτη). Ο ήχος δεν ήταν κάλος και θα χρειαζόταν περισόττερο ανεπτηγμένο διάλογο. Τέλος τα συννεφάκια θα έπρεπε να ήταν μεγαλύτερα για μπορεί κάποιος να τα διαβασει.
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφονώ απόλυτα.
ΔιαγραφήΕμένα μου άρεσε το βίντεο επειδή μαθένεις όλη την ιστορία σε λίγη όρα και είναι και απομβαλοντικό. Επίσης καταλαβαίνεις πολλά πράγματα από της οικόνες που έγιναν με αρκετό κόπο αφού είναι ζωγραφισμένες. Δεν είμαι σίγουρος όμως ότι αν δεν είχε κάποιος διαβάσει το κείμενο στο βιβλίο ότι θα καταλάβαινε ακριβώς την ιστορία. Αλλά συνολικά είναι οραίο.
ΑπάντησηΔιαγραφή